Doelstelling
Het jaarlijks terugkerende klantenevent is een relatiemarketingtool
om het goede contact met vaste klanten te behouden en te verdiepen.
Metaal Kathedraal
Klantevent
Uitwerking
Door jarenlange samenwerking met Pon Power is de doelgroep goed in kaart gebracht en kan EMboost zeer gericht een selectie maken van passende locaties en activiteiten. Nadat de locatie en activiteit gekozen zijn kan de planning van de on- en offline communicatie beginnen. Conceptbeeld/thema, uitnodiging, tekst, banner, themapakket en aftersales gaat altijd in goed verleg. Op deze manier wordt er door EMboost veel uit handen genomen.
Het event vindt plaats in de ruige Metaal Kathedraal. De activiteit staat centraal: het bouwen en testen van een gemotoriseerde buggy! Dit in combinatie met bijpassende aankleding van de locatie, een barbier, street food-catering & akoestische muzikale begeleiding maakt het een geslaagd Pon Power klantenevent.
Resultaat
De vele lovende reacties van klanten zorgen ervoor dat Pon Power trots is op dit event en haar klanten met veel plezier de volgende keer weer op de uitnodiging ingaan.